Görkem ÖNÜR-ALİ RIZA EROĞLU İLKOKULU

İYİLİK ELÇİLERİ


Merhaba, ben Görkem ÖNÜR. 1983 Adana doğumluyum. Mustafa Kemal Üniversitesinden 2006 yılında mezun oldum. Mesleğimde 15. yılımı çalışıyorum. Mesleğini ve öğrencilerini çok seven bir öğretmenim.
Projelere katılma sebebim önce kendi deneyimlerimi çeşitlendirip etkinlik dağarcığımı geliştirmek  bu deneyimlerimi çocuklarıma ve öğrencilerime aktarmak.
Çalışmaktan, yaptığım meslekten İşbirlikçi çalışmalardan , organize aşamasında katkıda bulunmaktan çok hoşlanıyorum. Yeni projelerde ülkemizin çeşitli bölgelerinden öğretmen arkadaşlarımla çalışmak beni çok mutlu ediyor.


Okulum Ali Rıza Eroğlu İlkokulu, aşağıdaki linke tıklayarak okulumuzun web sitesine ulaşabillirsiniz.

http://alirizaerogluio.meb.k12.tr/

Aşağıdaki linke tıklayarak okulumuzun tanıtım videosunu izleyebilirsiniz.

https://youtu.be/TiGJXyPYM-k


PROJE KATILIM BELGESİ


YAYGINLAŞTIRMA

Projemizle ilgili haberler okulumuzun web sitesinin yanı sıra EBA'da haber yapılmıştır. Ayrıca okul Facebook ve İnstagram sayfasında projemizin haberleri yayınlanmıştır.

Proje bloğu sayfamın linki.


VELİ İZİN BELGELERİMİZ





PROJE ÖĞRENCİLERİMİZ













PROJE GÖREV DAĞILIMI


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar